Zarząd firmy BEATA ARKUTOWSKA wspólnik spółki cywilnej BeArt - BEATA ARKUTOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BEATA ARKUTOWSKA (CEIDG)
BEATA ARKUTOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BEATA ARKUTOWSKA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ BEART, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 21, PL-09-142, MICHALINEK. Główny zakres działalności BEATA ARKUTOWSKA to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe, stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja i inne. NIP BEATA ARKUTOWSKA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ BEART: 1130311839. REGON BEATA ARKUTOWSKA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ BEART: 01259965400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BEATA ARKUTOWSKA
Więcej informacji o BEATA ARKUTOWSKA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ BEART
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.