Zarząd firmy BC Plastmach Trading Katarzyna Pawłowska - Katarzyna Pawłowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Katarzyna Pawłowska (CEIDG)
Katarzyna Pawłowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BC PLASTMACH TRADING KATARZYNA PAWŁOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-12-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ERAZMA CIOŁKA 222, PL-01-443, WARSZAWA. Główny zakres działalności Katarzyna Pawłowska to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą maszyn, urządzeń przemysłowych, statków i samolotów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane. NIP BC PLASTMACH TRADING KATARZYNA PAWŁOWSKA: 5271624324. REGON BC PLASTMACH TRADING KATARZYNA PAWŁOWSKA: 01499892100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Katarzyna Pawłowska
Więcej informacji o BC PLASTMACH TRADING KATARZYNA PAWŁOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych