Zarząd firmy BB FINANCE Beata Dadaś-Źrałka - Beata Dadaś-Źrałka, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-04-01
Działalność gospodarcza Beata Dadaś-Źrałka (CEIDG)
Beata Dadaś-Źrałka prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BB FINANCE BEATA DADAŚ-ŹRAŁKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-02-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 41102, PL-33-380, KRYNICA-ZDRÓJ. Główny zakres działalności Beata Dadaś-Źrałka to Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania (PKD główne: 55.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek. NIP BB FINANCE BEATA DADAŚ-ŹRAŁKA: 7343073143. REGON BB FINANCE BEATA DADAŚ-ŹRAŁKA: 36947741400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Beata Dadaś-Źrałka
Więcej informacji o BB FINANCE BEATA DADAŚ-ŹRAŁKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.