Sprawozdania finansowe Baucom
Dane bilansowe BAUCOM
ROK
|
||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 1 023 500,49 | 1 219 157,48 | 608 691,97 | 330 239,07 | 327 352,30 | 293 009,97 | 291 594,34 | 284 855,70 |
A. Aktywa trwałe | - | 10 592,50 | 10 592,50 | 10 592,50 | 10 592,50 | 10 592,50 | 10 592,50 | 10 592,50 |
B. Aktywa obrotowe | 1 023 500,49 | 1 208 564,98 | 598 099,47 | 319 646,57 | 316 759,80 | 282 417,47 | 281 001,84 | 274 263,20 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | 0,00 | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | 0,00 | - | - | - |
Pasywa razem | 1 023 500,49 | 1 219 157,48 | 608 691,97 | 330 239,07 | 327 352,30 | 293 009,97 | 291 594,34 | 284 855,70 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 717 199,79 | 816 036,76 | 50 000,00 | 50 000,00 | 50 000,00 | 50 000,00 | 50 000,00 | 50 000,00 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 306 300,70 | 403 120,72 | 558 691,97 | 280 239,07 | 277 352,30 | 243 009,97 | 241 594,34 | 234 855,70 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - | - | - | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | - | - | - | - | - | - | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.