Zarząd firmy bati kulka film Sebastian Korwin-Kulesza - Sebastian Korwin-Kulesza, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Sebastian Korwin-Kulesza (CEIDG)
Sebastian Korwin-Kulesza prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BATI KULKA FILM SEBASTIAN KORWIN-KULESZA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-05-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LIROWA 243, PL-02-387, WARSZAWA. Główny zakres działalności Sebastian Korwin-Kulesza to Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi (PKD główne: 59.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność związana z projekcją filmów, działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność i inne. NIP BATI KULKA FILM SEBASTIAN KORWIN-KULESZA: 5241899625. REGON BATI KULKA FILM SEBASTIAN KORWIN-KULESZA: 01629761900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Sebastian Korwin-Kulesza
Więcej informacji o BATI KULKA FILM SEBASTIAN KORWIN-KULESZA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.