Zarząd firmy Baset-Trade - Janik Krystyna Marzena, prezes zarządu
Janik Krystyna Marzena, prezes zarządu
Wiek firmy:
Wiek:
9 l. 11 mies. 9 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
100 000 zł
Działalność firmy została zawieszona od 2025-08-01
Janik Krystyna Marzena jest w zarządzie KRS BASET-TRADE
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Janik Krystyna Marzena jest również w zarządzie BASET-TRADE, która została założona 2015-10-20 i ma siedzibę przy UL. 9 MAJA 8E-10, PL-47-220, KĘDZIERZYN-KOŹLE. KRS BASET-TRADE zajmuje się działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową żywności, napojów i wyrobów tytoniowych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia, sprzedaż hurtowa motocykli oraz części i akcesoriów do nich i inne. NIP BASET-TRADE: 7492093470. REGON BASET-TRADE: 362775189.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Janik Krystyna Marzena
Więcej informacji o BASET-TRADE
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.