Zarząd firmy Baryła Magdalena, Firma Handlowa Natalia - Magdalena Baryła, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Magdalena Baryła (CEIDG)
Magdalena Baryła prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BARYŁA MAGDALENA, FIRMA HANDLOWA NATALIA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. LEŚNE 117, PL-62-613, OSIEK WIELKI. Główny zakres działalności Magdalena Baryła to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP BARYŁA MAGDALENA, FIRMA HANDLOWA NATALIA: 6661424846. REGON BARYŁA MAGDALENA, FIRMA HANDLOWA NATALIA: 30012547100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Magdalena Baryła
Więcej informacji o BARYŁA MAGDALENA, FIRMA HANDLOWA NATALIA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.