Firma Barwne Wnętrze Szozda Krzysztof
Adres | UL. PIASKI 107B, PL-42-580, WOJKOWICE | |
Województwo | śląskie | |
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | barwnewnetrze.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność w zakresie architektury |
Działalność PKD:
Firma BARWNE WNĘTRZE SZOZDA KRZYSZTOF została założona 2014-02-17 i obecnie mieści się przy UL. PIASKI 107B, PL-42-580, WOJKOWICE. Główna działalność firmy to usługi architektoniczne i inżynieryjne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują kupno i sprzedaż nieruchomości, meble, nagrania muzyczne, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, produkcja sprzętu oświetleniowego, przetwarzanie danych i hostingowe, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, usługi reklamowe, usługi związane z filmami i nagraniami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Barwne Wnętrze Szozda Krzysztof (REGON 24347884500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?