Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Działalność PKD:
Firma BARTOSZ ŚWIETLIK BARTSHOW została założona 2015-01-14 i obecnie mieści się przy UL. WŁADYSŁAWA BEŁZY 5252, PL-85-856, BYDGOSZCZ. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, badania naukowe w naukach społecznych, badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, organizacja targów, wystaw i kongresów, poligrafia i drukarstwo, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, pozyskiwanie pracy i pracowników, przetwarzanie danych i hostingowe, reprodukcja zapisanych nośników informacji, różny usługi indywidualne, specjalistyczne projektowanie, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z oprogramowaniem, usługi związane z rozrywką i rekreacją, usługi związane ze sportem, wspomaganie edukacji, wydawanie książek i periodyków, wydawanie oprogramowania. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie BARTOSZ ŚWIETLIK BartSHOW (REGON 36052595600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
600 mln zł dla firm na czyste technologie
Przedsiębiorstwa i konsorcja naukowo-przemysłowe mogą stanąć w szranki o dofinansowanie projektów badawczych i inwestycyjnych.

Xtreme Fitness zbuduje masę w powiatach
Do końca roku firma chce mieć ponad 160 klubów i 15 placówek Xtreme Kids, a do 2030 r. aż 750 lokalizacji działających pod różnymi, także nowymi szyldami. Kolejny krok: ekspansja w Europie

Konkuruj sam ze sobą, czyli o wyborze benchmarku
Trochę to trwało, ale w końcu stopą zwrotu dogoniłem, a nawet przegoniłem wynik WIG. Zadałem sobie pytanie, czy jest sens porównywać się do rynku i jego uczestników.