Zarząd firmy BARTOSZ KULBAT COBALTDOLNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE - BARTOSZ KULBAT, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BARTOSZ KULBAT (CEIDG)
BARTOSZ KULBAT prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BARTOSZ KULBAT COBALTDOLNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-06-25 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NOWY ŚWIAT 6A, PL-58-300, WAŁBRZYCH. Główny zakres działalności BARTOSZ KULBAT to Sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia (PKD główne: 46.61.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt, sprzedaż hurtowa kwiatów i roślin i inne. NIP BARTOSZ KULBAT COBALTDOLNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE: 8862507770. REGON BARTOSZ KULBAT COBALTDOLNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE: 89106807700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BARTOSZ KULBAT
Więcej informacji o BARTOSZ KULBAT COBALTDOLNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.