Zarząd firmy BARTOSZ CZAJKOWSKI STI - BARTOSZ CZAJKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BARTOSZ CZAJKOWSKI (CEIDG)
BARTOSZ CZAJKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BARTOSZ CZAJKOWSKI STI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-05-30 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. IGNACEGO DOMEYKI 19, PL-61-332, POZNAŃ. Główny zakres działalności BARTOSZ CZAJKOWSKI to Sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.74.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja instrumentów i przyrządów pomiarowych, kontrolnych i nawigacyjnych, produkcja urządzeń, instrumentów oraz wyrobów medycznych, włączając dentystyczne, naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych, naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP BARTOSZ CZAJKOWSKI STI: 7821293490. REGON BARTOSZ CZAJKOWSKI STI: 634483690.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BARTOSZ CZAJKOWSKI
Więcej informacji o BARTOSZ CZAJKOWSKI STI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby