Sprawozdania finansowe Bartolini Air Regional
Dane bilansowe BARTOLINI AIR REGIONAL
ROK
|
||||
---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 891 884,07 | 2 103 869,67 | 7 804 146,06 | 6 387 143,01 |
A. Aktywa trwałe | 406 882,14 | 400 000,00 | 5 260 080,00 | 4 581 360,00 |
B. Aktywa obrotowe | 485 001,93 | 1 703 869,67 | 2 544 066,06 | 1 805 783,01 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - |
Pasywa razem | 891 884,07 | 2 103 869,67 | 7 804 146,06 | 6 387 143,01 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 611 917,36 | 1 026 519,58 | 496 836,85 | 911 570,28 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 279 966,71 | 1 077 350,09 | 7 307 309,21 | 5 475 572,73 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | 3 314 290,28 | 2 648 008,18 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | - | 3 933 768,93 | 2 827 564,55 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestorzy nie postawili milionów na Gadu-Gadu
Spółka Fintecom, chcąca stworzyć superaplikację na bazie komunikatora, zdobyła tylko 10 proc. kapitału, o który poprosiła inwestorów. Nie składa jednak broni.

Lotnisko Olsztyn-Mazury ma plan na dodatkowe dochody i rozwój
Władze portu w Szymanach szukają sposobu na wyjście z finansowego dołka. Światełkiem w tunelu są projekty podwójnego zastosowania.

Resort infrastruktury wie, jak przekierować militarne fundusze na kolej
Wiceminister Piotr Malepszak proponuje, by specjalna spółka BGK dokapitalizowała PKP Polskie Linie Kolejowe. Alternatywą jest przelew do Funduszu Kolejowego.