Zarząd firmy BARTMAX JADWIGA MICHAŁOWSKA - JADWIGA MICHAŁOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JADWIGA MICHAŁOWSKA (CEIDG)
JADWIGA MICHAŁOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BARTMAX JADWIGA MICHAŁOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-04-22 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. HUBALA DOBRZAŃSKIEGO 59A, PL-05-082, BLIZNE JASIŃSKIEGO. Główny zakres działalności JADWIGA MICHAŁOWSKA to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, hotele i podobne obiekty zakwaterowania i inne. NIP BARTMAX JADWIGA MICHAŁOWSKA: 1180396542. REGON BARTMAX JADWIGA MICHAŁOWSKA: 36131958400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JADWIGA MICHAŁOWSKA
Więcej informacji o BARTMAX JADWIGA MICHAŁOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Ceny mieszkań nie pędzą już w górę. To zasługa dużej podaży
W umowach notarialnych z października nadal widać podwyżki cen mieszkań, choć już nie tak duże jak miesiąc wcześniej. Eksperci chętniej też wróżą przeceny na rynku nieruchomości.
Pomysł na OKI cieszy rynek. Limity na zagranicę nie odstraszają
Limit inwestycji zagranicznych jest przyjmowany ze zrozumieniem, choć z perspektywy inwestorów indywidualnych nie jest to idealne rozwiązanie.
Francja wyprzedza Niemcy w technologiach, Polska patrzy i naśladuje
W modelach AI rękawice Amerykanom są w stanie rzucić Francuzi. To nie jest przypadek, a element większego trendu.