Firma BARTŁOMIEJ FARJASZEWSKI BF PROMOTION
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana |
Działalność PKD:
Firma BARTŁOMIEJ FARJASZEWSKI BF PROMOTION została założona 2007-07-18 i obecnie mieści się przy UL. ŻYTNIA 3, PL-62-064, PLEWISKA. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje informacyjne i dystrybucja treści, agencje pracy tymczasowej, badania i analizy jakości żywności, badania naukowe i prace rozwojowe, badania naukowe w naukach społecznych, badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo w informatyce i zarządzaniu, fizjoterapia, fotografia, gimnazja i szkoły średnie, hodowla ryb i innych organizmów wodnych, instalowanie maszyn, sprzętu przemysłowego, kucie, walcowanie i metalurgia proszków, maszyny ogólnego przeznaczenia, nadawanie programów tv ogólnodostępnych, napoje, naprawa i konserwacja maszyn, naprawa komputerów i urządzeń, obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, organizacje członkowskie, placówki wychowania przedszkolnego, pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody, pocztowe operatora publicznego, poligrafia i drukarstwo, pomoc społeczna bez noclegów, pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych, pośrednictwo pieniężne, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, pozostała pomoc społeczna z zakwaterowaniem, pozostały transport lądowy pasażerski, pozyskiwanie drewna, pozyskiwanie pracy i pracowników, produkcja instrumentów muzycznych, produkcja tkanin bawełnianych, przetwarzanie danych i hostingowe, przygotowywanie i podawanie napojów, rekultywacja i usługi związane z odpadami, reprodukcja zapisanych nośników informacji, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, rośliny inne niż wieloletnie, różny zakwaterowanie, rybołówstwo, sprzedaż hurtowa płodów rolnych i zwierząt, sprzedaż komputerów i oprogramowania, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, szkoły podstawowe, technologie informacyjne, telekomunikacja przewodowa, transport drogowy towarów i przeprowadzki, transport morski i przybrzeżny towarów, transport wodny śródlądowy pasażerski, transport wodny śródlądowy towarów, twórczość, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi prawnicze, usługi przy eksploatacji ropy i gazu, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, usługi wspomagające pozostałe górnictwo, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z leśnictwem, usługi związane z rozrywką i rekreacją, usługi związane z rynkiem nieruchomości, usługi związane ze sportem, usługi związane ze zbieraniem odpadów, wspomaganie działalności twórczej, wspomaganie edukacji, wydawanie książek i periodyków, wydawanie oprogramowania, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wyroby jubilerskie, biżuteria i podobne, wyroby tekstylne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie BARTŁOMIEJ FARJASZEWSKI BF PROMOTION (REGON 30061194100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,