Sprawozdania finansowe Bartla Development
Dane bilansowe BARTLA DEVELOPMENT
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 51 720 021,59 | 77 060 639,34 | 99 349 881,07 | 16 175 880,91 | 12 930 713,27 | 12 257 816,25 |
A. Aktywa trwałe | 354 245,39 | 218 722,51 | 18 808 196,62 | 3 312 670,73 | 3 314 761,54 | 3 140 355,04 |
B. Aktywa obrotowe | 51 365 776,20 | 76 841 916,83 | 80 541 684,45 | 12 863 210,18 | 9 615 951,73 | 9 117 461,21 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 51 720 021,59 | 77 060 639,34 | 99 349 881,07 | 16 175 880,91 | 12 930 713,27 | 12 257 816,25 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 3 989 513,64 | 1 280 319,50 | 6 445 742,38 | 9 592 159,42 | 9 345 046,24 | 8 888 621,63 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 47 730 507,95 | 75 780 319,84 | 92 904 138,69 | 6 583 721,49 | 3 585 667,03 | 3 369 194,62 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 17 532 204,11 | 13 619 914,57 | 1 394 004,66 | 1 394 004,66 | 1 394 004,66 | 1 394 004,66 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 30 198 303,84 | 62 160 405,27 | 91 510 134,03 | 5 189 716,83 | 2 191 662,37 | 1 975 189,96 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.