Sprawozdania finansowe Bartex Energia
Dane bilansowe BARTEX ENERGIA
|
ROK
|
||
|---|---|---|
| Aktywa razem | 5 712 384,08 | 6 830 421,16 |
| A. Aktywa trwałe | 47 512,09 | 40 733,88 |
| B. Aktywa obrotowe | 5 664 871,99 | 6 789 687,28 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - |
| D. Udziały (akcje) własne | - | - |
| Pasywa razem | 5 712 384,08 | 6 830 421,16 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | 2 108 918,79 | 1 996 528,84 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 3 603 465,29 | 4 833 892,32 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | - | - |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 3 603 465,29 | 4 811 235,52 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może