Zarząd firmy BARTDOM SANDRA KANDZIORA-BEDNARZ - SANDRA KANDZIORA-BEDNARZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza SANDRA KANDZIORA-BEDNARZ (CEIDG)
SANDRA KANDZIORA-BEDNARZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BARTDOM SANDRA KANDZIORA-BEDNARZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DĘBOWA 3A, PL-46-046, BIERDZANY. Główny zakres działalności SANDRA KANDZIORA-BEDNARZ to Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni (PKD główne: 81.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP BARTDOM SANDRA KANDZIORA-BEDNARZ: 7511731719. REGON BARTDOM SANDRA KANDZIORA-BEDNARZ: 527949800.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się SANDRA KANDZIORA-BEDNARZ
Więcej informacji o BARTDOM SANDRA KANDZIORA-BEDNARZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.