Firma Bardzo Dobre
| Adres | UL. KOŁOWA 2-42, PL-03-536, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Telefon |
|
|
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | honestproperties.pl | |
| Strona internetowa | honestproperties.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL65 1140 2004 0000 3502 7926 5440
|
Działalność PKD:
Firma BARDZO DOBRE została założona 2019-09-27 i obecnie mieści się przy UL. KOŁOWA 2-42, PL-03-536, WARSZAWA. Główna działalność firmy to kupno i sprzedaż nieruchomości. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, tynkowanie, zakładanie stolarki budowlanej, posadzkarstwo, malowanie i szklenie i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-03-31.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Bardzo Dobre (REGON 38446859900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Hiszpanie wynajęli doradców do sprzedaży resztówki Santandera
Banco Santander zatrudnił Citigroup i Goldman Sachs do pomocy w sprzedaży pozostałego pakietu akcji w swojej polskiej jednostce, obecnie wycenianego na 6,8 mld zł – wynika z wypowiedzi anonimowych
Pobiłem prezesa Quercusa. W rok zarobiłem 34,6 proc.
Minął rok od upublicznienia portfela Inwestora Wojtka. W tym czasie jego wartość wzrosła o 34,6 proc. To mniej niż WIG, ale więcej niż w tym czasie zarobił Quercus Agresywny, jeden z najlepszych
Hybrydy plug-in to droga donikąd. Eksperci ostrzegają przed 2035 r.
Hybrydy plug-in zdaniem Francuskiego Instytutu Mobilności stoją na straconej pozycji. Ich sprzedaż po 2035 r., o co zabiega część producentów, według ekspertów mija się z celami ekonomicznymi i

