Zarząd firmy BARBARA ULIKOWSKA DELIKATESY - BARBARA ULIKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BARBARA ULIKOWSKA (CEIDG)
BARBARA ULIKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BARBARA ULIKOWSKA DELIKATESY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1991-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem DWORCOWA 16A, PL-62-280, KISZKOWO. Główny zakres działalności BARBARA ULIKOWSKA to Sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna ryb, skorupiaków i mięczaków prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP BARBARA ULIKOWSKA DELIKATESY: 7841000640. REGON BARBARA ULIKOWSKA DELIKATESY: 63057215400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BARBARA ULIKOWSKA
Więcej informacji o BARBARA ULIKOWSKA DELIKATESY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.