Zarząd firmy BARBARA SALWA TARGOWICA - Barbara Salwa, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-09-01
Działalność gospodarcza Barbara Salwa (CEIDG)
Barbara Salwa prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BARBARA SALWA TARGOWICA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-11-22 i ma swoją siedzibę pod adresem JASNA 2, PL-26-130, SUCHEDNIÓW. Główny zakres działalności Barbara Salwa to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: odzysk surowców z materiałów segregowanych, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP BARBARA SALWA TARGOWICA: 6631302328. REGON BARBARA SALWA TARGOWICA: 260191518.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Barbara Salwa
Więcej informacji o BARBARA SALWA TARGOWICA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.