Zarząd firmy Barbara Paździor Sklepik Szkolny - Barbara Paździor, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Barbara Paździor (CEIDG)
Barbara Paździor prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BARBARA PAŹDZIOR SKLEPIK SZKOLNY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-05-04 i ma swoją siedzibę pod adresem PADEREWSKIEGO 4, PL-39-200, DĘBICA. Główny zakres działalności Barbara Paździor to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP BARBARA PAŹDZIOR SKLEPIK SZKOLNY: 8721454847. REGON BARBARA PAŹDZIOR SKLEPIK SZKOLNY: 69168338600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Barbara Paździor
Więcej informacji o BARBARA PAŹDZIOR SKLEPIK SZKOLNY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.