Zarząd firmy Barbara Pac Wioska Tematyczna Przysiółek Szlachecki Pacowa Chata - Barbara Pac, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Barbara Pac (CEIDG)
Barbara Pac prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BARBARA PAC WIOSKA TEMATYCZNA PRZYSIÓŁEK SZLACHECKI PACOWA CHATA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-06-15 i ma swoją siedzibę pod adresem 119, PL-19-111, KRYPNO WIELKIE. Główny zakres działalności Barbara Pac to Działalność wesołych miasteczek i parków rozrywki (PKD główne: 93.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, pozostałe zakwaterowanie, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne i inne. NIP BARBARA PAC WIOSKA TEMATYCZNA PRZYSIÓŁEK SZLACHECKI PACOWA CHATA: 5461163493. REGON BARBARA PAC WIOSKA TEMATYCZNA PRZYSIÓŁEK SZLACHECKI PACOWA CHATA: 200446540.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Barbara Pac
Więcej informacji o BARBARA PAC WIOSKA TEMATYCZNA PRZYSIÓŁEK SZLACHECKI PACOWA CHATA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio