Firma BARBARA MRÓZ KWIACIARNIA BARBARA
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach |
Działalność PKD:
Firma BARBARA MRÓZ KWIACIARNIA BARBARA została założona 2012-02-01 i obecnie mieści się przy UL. KOLISTA 10C, PL-54-152, WROCŁAW. Główna działalność firmy to sprzedaż pozostałych towarów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa pojazdów samochodowych, pozostały transport lądowy pasażerski, sprzątanie obiektów, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż hurtowa płodów rolnych i zwierząt, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, transport drogowy towarów i przeprowadzki, utrzymanie porządku w budynkach, wspomagające transport, wyroby gdzie indziej niesklasyfikowane, wyroby z papieru i tektury. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie BARBARA MRÓZ KWIACIARNIA BARBARA (REGON 02180509000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Piotr Osiecki bez zarzutów w sprawie EGB Investments
Prokuratura umorzyła dwa wątki śledztwa dotyczącego GetBacku, w których zarzuty miał prezes Altus TFI.

600 mln zł dla firm na czyste technologie
Przedsiębiorstwa i konsorcja naukowo-przemysłowe mogą stanąć w szranki o dofinansowanie projektów badawczych i inwestycyjnych.

Xtreme Fitness zbuduje masę w powiatach
Do końca roku firma chce mieć ponad 160 klubów i 15 placówek Xtreme Kids, a do 2030 r. aż 750 lokalizacji działających pod różnymi, także nowymi szyldami. Kolejny krok: ekspansja w Europie