Zarząd firmy Barbara Jurasz - Gościniec u Basi - Barbara Jurasz, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-05-01
Działalność gospodarcza Barbara Jurasz (CEIDG)
Barbara Jurasz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BARBARA JURASZ - GOŚCINIEC U BASI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-06-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MICKIEWICZA 6, PL-66-520, DOBIEGNIEW. Główny zakres działalności Barbara Jurasz to Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania (PKD główne: 55.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP BARBARA JURASZ - GOŚCINIEC U BASI: 5941305527. REGON BARBARA JURASZ - GOŚCINIEC U BASI: 367455087.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Barbara Jurasz
Więcej informacji o BARBARA JURASZ - GOŚCINIEC U BASI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld