Zarząd firmy BARBARA IDZIKOWSKA P.H.P. LUX IMPORT-EXPORT - BARBARA IDZIKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BARBARA IDZIKOWSKA (CEIDG)
BARBARA IDZIKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BARBARA IDZIKOWSKA P.H.P. LUX IMPORT-EXPORT, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KALISKA 79, PL-63-400, OSTRÓW WIELKOPOLSKI. Główny zakres działalności BARBARA IDZIKOWSKA to Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego, artykułów stołowych oraz pozostałych artykułów użytku domowego (PKD główne: 47.55.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, realizacja pozostałych projektów budowlanych, realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków niemieszkalnych, realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i inne. NIP BARBARA IDZIKOWSKA P.H.P. LUX IMPORT-EXPORT: 6221005973. REGON BARBARA IDZIKOWSKA P.H.P. LUX IMPORT-EXPORT: 25047425300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BARBARA IDZIKOWSKA
Więcej informacji o BARBARA IDZIKOWSKA P.H.P. LUX IMPORT-EXPORT
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.