Zarząd firmy BARBARA GOLISZEWSKA SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY - BARBARA GOLISZEWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BARBARA GOLISZEWSKA (CEIDG)
BARBARA GOLISZEWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BARBARA GOLISZEWSKA SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 68, PL-14-260, OMULE. Główny zakres działalności BARBARA GOLISZEWSKA to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi. NIP BARBARA GOLISZEWSKA SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY: 7441478846. REGON BARBARA GOLISZEWSKA SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY: 510835359.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BARBARA GOLISZEWSKA
Więcej informacji o BARBARA GOLISZEWSKA SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Warsaw Security Forum, inflacja w Polsce i spór o kolej dużych prędkości
Warszawa staje się centrum debaty o bezpieczeństwie – trwa Warsaw Security Forum. GUS poda dziś wstępny odczyt inflacji za wrzesień, a rynki analizują dane z Europy. W tle politycznego i

BinderLess stworzył cyfrowe narzędzie dla budowlańców
Polski start-up dostał kapitał na rozwój oprogramowania, które ma umożliwić inżynierom "rozmawianie” z budynkami z pomocą agenta AI. Już stawia pierwsze kroki za granicą i szykuje się do kolejnej

Marne szanse na odbicie inwestycji w firmach
Zaledwie 7 proc. małych i średnich przedsiębiorców planuje więcej inwestować. Jeszcze trzy miesiące temu takie deklaracje składało prawie dwa razy więcej firm.