Zarząd firmy BARBARA FLORCZYK FIRMA WIELOBRANŻOWA - Barbara Florczyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Barbara Florczyk (CEIDG)
Barbara Florczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BARBARA FLORCZYK FIRMA WIELOBRANŻOWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SKOTNICKA 86, PL-30-394, KRAKÓW. Główny zakres działalności Barbara Florczyk to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach. NIP BARBARA FLORCZYK FIRMA WIELOBRANŻOWA: 9441310651. REGON BARBARA FLORCZYK FIRMA WIELOBRANŻOWA: 35672175500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Barbara Florczyk
Więcej informacji o BARBARA FLORCZYK FIRMA WIELOBRANŻOWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych