Zarząd firmy Barbara BOBAK -KBPM DYSTRYBUCJA, Wspólnik SC W&B Eco-Technic - Barbara BOBAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Barbara BOBAK (CEIDG)
Barbara BOBAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BARBARA BOBAK -KBPM DYSTRYBUCJA, WSPÓLNIK SC W&B ECO-TECHNIC, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-09-22 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA III SOBIESKIEGO 69, PL-34-450, KROŚCIENKO NAD DUNAJCEM. Główny zakres działalności Barbara BOBAK to Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana (PKD główne: 46.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: zakładanie stolarki budowlanej, malowanie i szklenie, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego i inne. NIP BARBARA BOBAK -KBPM DYSTRYBUCJA, WSPÓLNIK SC W&B ECO-TECHNIC: 7352747032. REGON BARBARA BOBAK -KBPM DYSTRYBUCJA, WSPÓLNIK SC W&B ECO-TECHNIC: 123207993.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Barbara BOBAK
Więcej informacji o BARBARA BOBAK -KBPM DYSTRYBUCJA, WSPÓLNIK SC W&B ECO-TECHNIC
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby