Zarząd firmy BANANA MOTORS PATRYK KRYSIAK - Patryk Krysiak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Patryk Krysiak (CEIDG)
Patryk Krysiak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BANANA MOTORS PATRYK KRYSIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-05-06 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MIKOŁAJA KOPERNIKA 13, PL-42-217, CZĘSTOCHOWA. Główny zakres działalności Patryk Krysiak to Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek (PKD główne: 45.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja maszyn, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich i inne. NIP BANANA MOTORS PATRYK KRYSIAK: 5732803356. REGON BANANA MOTORS PATRYK KRYSIAK: 38325708000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Patryk Krysiak
Więcej informacji o BANANA MOTORS PATRYK KRYSIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
W USA zbankrutował kolejny kredytodawca subprime
PrimaLend Capital Partners wystąpił o ochronę przed roszczeniami wierzycieli po fiasku trwających od miesięcy negocjacji z nimi po tym jak przestał spłacać długi, donosi Bloomberg.

Panattoni nabiera rozpędu. Spółka rusza z megainwestycją
Spółka deweloperska zarządzana przez Roberta Dobrzyckiego zrealizuje w Łodzi park logistyczny o powierzchni ponad 200 tys. m kw. Obiekt będzie wart pół miliarda złotych.

Rok od raportu Draghiego. W niektórych obszarach postęp jest zerowy
Raport Draghiego świętował niedawno pierwsze urodziny. Miał dać Unii Europejskiej wizję reform przyspieszających rozwój, ale niewiele z niego zostało. Co dalej? O tym będzie się toczyć debata na