Sprawozdania finansowe Bamaro
Dane bilansowe BAMARO
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 214 401,91 | 215 356,68 | 206 217,25 | 228 899,80 | 156 646,66 | 141 470,01 |
A. Aktywa trwałe | 10 409,37 | 0,00 | 0,00 | 3 653,68 | 2 870,75 | 2 087,82 |
B. Aktywa obrotowe | 203 992,54 | 215 356,68 | 206 217,25 | 225 246,12 | 153 775,91 | 139 382,19 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - |
Pasywa razem | 214 401,91 | 215 356,68 | 206 217,25 | 228 899,80 | 156 646,66 | 141 470,01 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 99 104,80 | 121 152,30 | 114 823,51 | 120 392,99 | 48 773,01 | -2 843,13 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 115 297,11 | 94 204,38 | 91 393,74 | 108 506,81 | 107 873,65 | 144 313,14 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - | - | - | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | - | - | - | - | 144 313,14 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Kanclerz Niemiec wezwał UE do zniesienia zakazu silników spalinowych
Kanclerz Niemiec Friedrich Merz wezwał Unię Europejską do rezygnacji z planowanego na 2035 r. zakazu sprzedaży nowych samochodów z silnikami spalinowymi. Jego zdaniem w obliczu trudności branży

Budżet zamkiem na lotnym piasku
Pracodawcy i związkowcy oceniają, że budżet 2026 jest maksymalnie napięty i zupełnie nieodporny na zewnętrzne tąpnięcia.

Ożywienie w przewozach nie ratuje przewoźników
Liczba ofert frachtów rośnie. Kłopoty firm transportowych również. Długi branży na koniec sierpnia 2025 r. były o ponad 200 mln zł wyższe niż rok wcześniej.