Zarząd firmy BALTFISH CYPRIAN KWAŚNY (wspólnik spółki cywilnej) - Cyprian Kwaśny, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Cyprian Kwaśny (CEIDG)
Cyprian Kwaśny prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BALTFISH CYPRIAN KWAŚNY (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ), która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-12-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PSZENNA 2, PL-84-100, ŻELISTRZEWO. Główny zakres działalności Cyprian Kwaśny to Przetwarzanie i konserwowanie ryb, skorupiaków i mięczaków (PKD główne: 10.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: rybołówstwo w wodach morskich, sprzedaż hurtowa pozostałej żywności, włączając ryby, skorupiaki i mięczaki, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, transport morski i przybrzeżny towarów, pozostałe zakwaterowanie i inne. NIP BALTFISH CYPRIAN KWAŚNY (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ): 9570728393. REGON BALTFISH CYPRIAN KWAŚNY (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ): 221031363.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Cyprian Kwaśny
Więcej informacji o BALTFISH CYPRIAN KWAŚNY (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ)
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby