Firma Ball Packaging Europe Lublin
| Adres | UL. VETTERÓW 14, PL-20-277, LUBLIN | |
| Województwo | lubelskie | |
| Strona internetowa | ball-europe.com |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Produkcja pojemników metalowych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL04 1750 1093 0000 0000 1059 0884
PL12 1750 1093 0000 0000 0987 2067
PL28 1750 1093 0000 0000 1024 9497
PL63 1600 1462 1080 2342 9000 0001 PL73 1750 1093 0000 0000 1149 4943 PL78 1750 1093 0000 0000 0993 6742 |
Działalność PKD:
Firma BALL PACKAGING EUROPE LUBLIN została założona 2008-01-03 i obecnie mieści się przy UL. VETTERÓW 14, PL-20-277, LUBLIN. Główna działalność firmy to gotowe wyroby metalowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują produkcja pojemników metalowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyspecjalizowaną pozostałych towarów, sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-03-27.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Ball Packaging Europe Lublin (REGON 14119257900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w
