Zarząd firmy BALIN KRYSTIAN PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE KOLIBER - KRYSTIAN BALIN, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRYSTIAN BALIN (CEIDG)
KRYSTIAN BALIN prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BALIN KRYSTIAN PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE KOLIBER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KONSTYTUCJI 35, PL-42-520, DĄBROWA GÓRNICZA. Główny zakres działalności KRYSTIAN BALIN to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego i inne. NIP BALIN KRYSTIAN PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE KOLIBER: 6292303494. REGON BALIN KRYSTIAN PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE KOLIBER: 241149327.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRYSTIAN BALIN
Więcej informacji o BALIN KRYSTIAN PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE KOLIBER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld