Zarząd firmy BALANS Terapia Holistyczna KRYSTYNA JACKÓW-SOWA - KRYSTYNA JACKÓW-SOWA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRYSTYNA JACKÓW-SOWA (CEIDG)
KRYSTYNA JACKÓW-SOWA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BALANS TERAPIA HOLISTYCZNA KRYSTYNA JACKÓW-SOWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PROMIENISTA 62/1, PL-60-289, POZNAŃ. Główny zakres działalności KRYSTYNA JACKÓW-SOWA to Kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pozostałe formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, pozostałe formy edukacji artystycznej, działalność wspomagająca edukację, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność w zakresie medycyny tradycyjnej, uzupełniającej i alternatywnej i inne. NIP BALANS TERAPIA HOLISTYCZNA KRYSTYNA JACKÓW-SOWA: 7811085608. REGON BALANS TERAPIA HOLISTYCZNA KRYSTYNA JACKÓW-SOWA: 30026511400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRYSTYNA JACKÓW-SOWA
Więcej informacji o BALANS TERAPIA HOLISTYCZNA KRYSTYNA JACKÓW-SOWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.