| Adres | UL. LITEWSKA 4, PL-85-658, BYDGOSZCZ | |
| Województwo | kujawsko-pomorskie | |
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | balance-fk.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL23 1750 0009 0000 0000 3118 8188
PL38 1090 1072 0000 0001 5211 9298 |
Działalność PKD:
Firma BALANCE MARCIN OWIEŚNY została założona 2012-06-01 i obecnie mieści się przy UL. LITEWSKA 4, PL-85-658, BYDGOSZCZ. Główna działalność firmy to rachunkowość, księgowość i doradztwo. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, wynajem i dzierżawa środków transportu wodnego, wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie BALANCE Marcin Owieśny (REGON 34128643000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
