Zarząd firmy BAKHAROV Piotr Zieliński - Piotr Zieliński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr Zieliński (CEIDG)
Piotr Zieliński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BAKHAROV PIOTR ZIELIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2025-05-13 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MIELECKA 58, PL-36-100, KOLBUSZOWA DOLNA. Główny zakres działalności Piotr Zieliński to Naprawa mechaniczna i serwisowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 95.31.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: obróbka mechaniczna elementów metalowych, produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana, produkcja pozostałych części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych i inne. NIP BAKHAROV PIOTR ZIELIŃSKI: 7962674573. REGON BAKHAROV PIOTR ZIELIŃSKI: 541713333.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Zieliński
Więcej informacji o BAKHAROV PIOTR ZIELIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby