Zarząd firmy BAFF BEAUTY DIANA LEWANDOWSKA - DIANA LEWANDOWSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-09-01
Działalność gospodarcza DIANA LEWANDOWSKA (CEIDG)
DIANA LEWANDOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BAFF BEAUTY DIANA LEWANDOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-12-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BONIFRATERSKA 10A, PL-00-203, WARSZAWA. Główny zakres działalności DIANA LEWANDOWSKA to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała działalność pocztowa i kurierska, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych, pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne i inne. NIP BAFF BEAUTY DIANA LEWANDOWSKA: 9512046777. REGON BAFF BEAUTY DIANA LEWANDOWSKA: 14082305500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DIANA LEWANDOWSKA
Więcej informacji o BAFF BEAUTY DIANA LEWANDOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.