Firma Babyliss Polska
Adres | SKWER KARD. STEFANA WYSZYŃSKIEGO 5, PL-01-015, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
Telefon |
![]() |
|
Strona internetowa | babyliss.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego |
Numery rachunków bankowych |
PL42 1840 0007 2213 1960 0819 0710
PL77 1840 0007 2213 1960 0810 1519 |
Działalność PKD:
Firma BABYLISS POLSKA została założona 2008-01-17 i obecnie mieści się przy SKWER KARD. STEFANA WYSZYŃSKIEGO 5, PL-01-015, WARSZAWA. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, produkcja sprzętu gospodarstwa domowego, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-09-30.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Babyliss Polska (REGON 14123619900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.