Zarząd firmy Baby Spec fizjoterapia dzieci i niemowląt IZABELLA MALARA-ZYGAJ - IZABELLA MALARA-ZYGAJ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza IZABELLA MALARA-ZYGAJ (CEIDG)
IZABELLA MALARA-ZYGAJ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BABY SPEC FIZJOTERAPIA DZIECI I NIEMOWLĄT IZABELLA MALARA-ZYGAJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-10-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MILCZAŃSKA 14G17, PL-61-131, POZNAŃ. Główny zakres działalności IZABELLA MALARA-ZYGAJ to Działalność fizjoterapeutyczna (PKD główne: 86.90.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych, pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność paramedyczna, opieka dzienna nad dziećmi i inne. NIP BABY SPEC FIZJOTERAPIA DZIECI I NIEMOWLĄT IZABELLA MALARA-ZYGAJ: 7831764666. REGON BABY SPEC FIZJOTERAPIA DZIECI I NIEMOWLĄT IZABELLA MALARA-ZYGAJ: 36829615900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się IZABELLA MALARA-ZYGAJ
Więcej informacji o BABY SPEC FIZJOTERAPIA DZIECI I NIEMOWLĄT IZABELLA MALARA-ZYGAJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.