Firma Baby Land Firma Handlowo-Produkcyjna Import-Eksport
| Adres | OBROŃCÓW POKOJU 104, PL-36-100, KOLBUSZOWA | |
| Województwo | podkarpackie | |
| Telefon |
|
|
| Strona internetowa | beeszop.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna odzieży | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL29 9180 0008 2001 0028 4136 0001
PL38 1240 2627 1111 0010 0687 9953 |
Działalność PKD:
Firma BABY LAND FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA IMPORT-EKSPORT została założona 2004-01-29 i obecnie mieści się przy OBROŃCÓW POKOJU 104, PL-36-100, KOLBUSZOWA. Główna działalność firmy to sprzedaż pozostałych towarów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż detaliczna odzieży, handel hurtowy, handel detaliczny, magazynowanie, przechowywanie i działalność usługowa wspomagająca transport, działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i pozostała działalność usługowa w zakresie informacji i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-10-27.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Baby Land Firma Handlowo-Produkcyjna Import-Eksport (REGON 69002978500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w
