Zarząd firmy B.T. STORK TRAVEL KAROLINA MAŁECKA, SKLEP ELEKTRYCZNO-OŚWIETLENIOWY FILUTEK III - KAROLINA MAŁECKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KAROLINA MAŁECKA (CEIDG)
KAROLINA MAŁECKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą B.T. STORK TRAVEL KAROLINA MAŁECKA, SKLEP ELEKTRYCZNO-OŚWIETLENIOWY FILUTEK III, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem PAWŁA WŁODKOWICA 74, PL-71-175, SZCZECIN. Główny zakres działalności KAROLINA MAŁECKA to Działalność agentów turystycznych (PKD główne: 79.11.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność w zakresie informacji turystycznej, działalność pilotów wycieczek i przewodników turystycznych, działalność organizatorów turystyki i inne. NIP B.T. STORK TRAVEL KAROLINA MAŁECKA, SKLEP ELEKTRYCZNO-OŚWIETLENIOWY FILUTEK III: 8512509461. REGON B.T. STORK TRAVEL KAROLINA MAŁECKA, SKLEP ELEKTRYCZNO-OŚWIETLENIOWY FILUTEK III: 320841447.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KAROLINA MAŁECKA
Więcej informacji o B.T. STORK TRAVEL KAROLINA MAŁECKA, SKLEP ELEKTRYCZNO-OŚWIETLENIOWY FILUTEK III
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestorzy nie postawili milionów na Gadu-Gadu
Spółka Fintecom, chcąca stworzyć superaplikację na bazie komunikatora, zdobyła tylko 10 proc. kapitału, o który poprosiła inwestorów. Nie składa jednak broni.

Lotnisko Olsztyn-Mazury ma plan na dodatkowe dochody i rozwój
Władze portu w Szymanach szukają sposobu na wyjście z finansowego dołka. Światełkiem w tunelu są projekty podwójnego zastosowania.

Resort infrastruktury wie, jak przekierować militarne fundusze na kolej
Wiceminister Piotr Malepszak proponuje, by specjalna spółka BGK dokapitalizowała PKP Polskie Linie Kolejowe. Alternatywą jest przelew do Funduszu Kolejowego.