Firma B&P PROMOTION Piotr Samborski
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Numery rachunków bankowych |
PL18 1140 2004 0000 3402 8476 8175
PL91 2490 0005 0000 4530 8032 1331
PL75 2530 0008 2050 1040 5082 0001
PL19 1020 3408 0000 4502 0247 5622 |
Działalność PKD:
Firma B&P PROMOTION PIOTR SAMBORSKI została założona 2010-01-04 i obecnie mieści się przy UL. GEN. LUCJANA ŻELIGOWSKIEGO 32/341, PL-90-643, ŁÓDŹ. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badanie rynku i opinii publicznej, fotografia, naprawa artykułów użytkowych, naprawa i konserwacja maszyn, organizacja targów, wystaw i kongresów, roboty wykończeniowe budowlane, specjalistyczne projektowanie, specjalistyczne roboty budowlane, sprzątanie obiektów, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, transport drogowy towarów i przeprowadzki. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie B&P PROMOTION Piotr Samborski (REGON 47202097100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
SatRev szykuje się do wejścia na NewConnect
Wrocławska spółka specjalizująca się w budowie i obsłudze satelitów przygotowuje się do wejścia na małą giełdę w drodze odwrotnego przejęcia. Chce zwiększyć zatrudnienie i stworzyć klaster kosmiczny.

Polskie firmy przejmują w Niemczech i USA
Fundusz Ekspansji Zagranicznej współfinansuje coraz więcej przejęć rodzimych firm za oceanem i Odrą. Na stole są projekty z branży przemysłowej, przetwórstwa żywności i IT.

XPeng jest gotowy na maraton w Polsce
Chińskie elektryki chcą się rozpędzić nad Wisłą z pomocą brytyjskiego dystrybutora. Plany koncentrują się na zdobywaniu zaufania polskich kierowców, budowaniu zaplecza i otwieraniu salonów.