Zarząd firmy B.M. Dental Service Marcin Brachacki - MARCIN BRACHACKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN BRACHACKI (CEIDG)
MARCIN BRACHACKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą B.M. DENTAL SERVICE MARCIN BRACHACKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-01-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NOWOLIPIE 2528, PL-01-002, WARSZAWA. Główny zakres działalności MARCIN BRACHACKI to Naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych (PKD główne: 33.13.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych, instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia, wykonywanie instalacji elektrycznych, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli. NIP B.M. DENTAL SERVICE MARCIN BRACHACKI: 5271631844. REGON B.M. DENTAL SERVICE MARCIN BRACHACKI: 01747708000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN BRACHACKI
Więcej informacji o B.M. DENTAL SERVICE MARCIN BRACHACKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Ubywa biur do wynajęcia w Warszawie. Czynsze zaczęły rosnąć
W tym roku więcej powierzchni biurowych będzie wycofanych z rynku niż powstanie nowych. W przyszłym deweloperzy jeszcze bardziej zwolnią. Dopiero w 2027 r. oddadzą do użytku większe budynki.

Europa Środkowa już nie błyszczy, Polska jeszcze tak
Kolejne kraje naszego regionu wpadają w stagnację, Polsce udaje się tego uniknąć. Co daje nam przewagę i czy da się ją utrzymać?

Polanex uszyje ekskluzywne koszule na swój rachunek
Własna marka i sklep internetowy mają pomóc jednej z najstarszych firm odzieżowych w Polsce w powrocie na modowy szczyt. Nadal będzie też pracować dla znanych światowych brandów.