Zarząd firmy B.H. JABŁOŃSKI, ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSA, PAWEŁ JABŁOŃSKI - PAWEŁ JABŁOŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PAWEŁ JABŁOŃSKI (CEIDG)
PAWEŁ JABŁOŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą B.H. JABŁOŃSKI, ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSA, PAWEŁ JABŁOŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-02-11 i ma swoją siedzibę pod adresem CZERWONKÓW 9A, PL-48-120, CZERWONKÓW. Główny zakres działalności PAWEŁ JABŁOŃSKI to Produkcja wyrobów z mięsa, włączając wyroby z mięsa drobiowego (PKD główne: 10.13.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: przetwarzanie i konserwowanie mięsa, z wyłączeniem mięsa z drobiu, przetwarzanie i konserwowanie mięsa z drobiu, wytwarzanie gotowych posiłków i dań, sprzedaż hurtowa mięsa i wyrobów z mięsa, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP B.H. JABŁOŃSKI, ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSA, PAWEŁ JABŁOŃSKI: 7481432483. REGON B.H. JABŁOŃSKI, ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSA, PAWEŁ JABŁOŃSKI: 160069223.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PAWEŁ JABŁOŃSKI
Więcej informacji o B.H. JABŁOŃSKI, ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSA, PAWEŁ JABŁOŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby