Zarząd firmy B.e.s.t. Zakład Przetwórstwa Ziemniaczanego E. Barycki, B. Barycki- - Barycki Bartłomiej
Barycki Bartłomiej jest w zarządzie KRS B.E.S.T. ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA ZIEMNIACZANEGO E. BARYCKI, B. BARYCKI-
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Barycki Bartłomiej jest również w zarządzie B.E.S.T. ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA ZIEMNIACZANEGO E. BARYCKI, B. BARYCKI-, która została założona 2002-02-12 i ma siedzibę przy 81 A, PL-21-200, PRZEWŁOKA. KRS B.E.S.T. ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA ZIEMNIACZANEGO E. BARYCKI, B. BARYCKI- zajmuje się wytwarzanie skrobi i wyrobów skrobiowych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: przetwarzanie i konserwowanie ziemniaków, produkcja klejów, naprawa i konserwacja maszyn, handel hurtowy, sprzedaż hurtowa owoców i warzyw i inne. NIP B.E.S.T. ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA ZIEMNIACZANEGO E. BARYCKI, B. BARYCKI-: 5391002890. REGON B.E.S.T. ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA ZIEMNIACZANEGO E. BARYCKI, B. BARYCKI-: 030133605.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Barycki Bartłomiej
Pozostali członkowie zarządu
Maciej Barycki |
Więcej informacji o B.E.S.T. ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA ZIEMNIACZANEGO E. BARYCKI, B. BARYCKI-
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby