Sprawozdania finansowe Azurite Poland Propco Iv
Dane bilansowe AZURITE POLAND PROPCO IV
|
ROK
|
||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 88 542 024,86 | 85 717 622,34 | 88 580 109,63 | 87 719 439,87 | 86 921 901,58 | 83 345 284,36 |
| A. Aktywa trwałe | 80 638 389,60 | 80 759 697,10 | 82 246 255,25 | 81 029 493,00 | 79 201 208,00 | 77 172 319,10 |
| B. Aktywa obrotowe | 7 903 635,26 | 4 957 925,24 | 6 333 854,38 | 6 689 946,87 | 7 720 693,58 | 6 172 965,26 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| Pasywa razem | 88 542 024,86 | 85 717 622,34 | 88 580 109,64 | 87 719 439,88 | 86 921 901,58 | 83 345 284,36 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | 15 896 041,32 | 14 894 059,80 | 10 435 920,12 | 10 984 374,33 | 10 409 939,75 | 13 915 519,71 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 72 645 983,54 | 70 823 562,54 | 78 144 189,52 | 76 735 065,55 | 76 511 961,83 | 69 429 764,65 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 69 943 744,49 | 68 259 775,51 | 74 027 714,32 | 73 832 322,66 | 73 399 021,44 | 65 095 088,60 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 2 305 291,62 | 1 685 877,29 | 3 067 066,51 | 1 758 330,34 | 1 965 432,90 | 3 532 589,52 |
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Answear.com: Marki premium zaczynają procentować
Zwrot w kierunku wyższej półki przynosi rezultaty widoczne w wynikach. Answear.com pracuje nad efektywnością marketingu, selekcjonuje brandy i przekuwa w zysk wprowadzane zmiany. Planuje też
Rolls-Royce otwiera centrum kompetencji w Krakowie. Rozważa też inwestycje w produkcję obronną
Przemysłowy gigant wkrótce otworzy centrum wsparcia pracowników i swojego globalnego biznesu. To początek nowego rozdziału historii Rolls-Royce’a w Polsce - twierdzi Helen McCabe, członkini zarządu
Jak oszuści manipulują ofiarami scamów
Metoda na policjanta, Blika, wnuczka, prokuratora, policjanta, księdza, bankowca, pracownika skarbówki - scenariuszy ataków jest wiele. Cel - tak zmanipulować człowieka, żeby uwierzył, że kontaktuje