Zarząd firmy Aż Słowo Monika Marciniak - MONIKA MARCINIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MONIKA MARCINIAK (CEIDG)
MONIKA MARCINIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AŻ SŁOWO MONIKA MARCINIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2025-11-05 i ma swoją siedzibę pod adresem LUDWIKA WARYŃSKIEGO 38/27, PL-15-461, BIAŁYSTOK. Główny zakres działalności MONIKA MARCINIAK to Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi (PKD główne: 59.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych, doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania, działalność w zakresie wzornictwa przemysłowego i projektowania mody, działalność związana z tłumaczeniami i inne. NIP AŻ SŁOWO MONIKA MARCINIAK: 7772799107. REGON AŻ SŁOWO MONIKA MARCINIAK: 38255569600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MONIKA MARCINIAK
Więcej informacji o AŻ SŁOWO MONIKA MARCINIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.