Firma Axonmed
| Adres | UL. SKOTNICA 10-1, PL-43-190, MIKOŁÓW | |
| Województwo | śląskie | |
| Telefon |
|
|
|
||
| Strona internetowa | axonmed.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL57 1050 1575 1000 0090 8041 9949
PL58 1050 1575 1000 0090 8041 9931 |
Działalność PKD:
Firma AXONMED została założona 2014-07-31 i obecnie mieści się przy UL. SKOTNICA 10-1, PL-43-190, MIKOŁÓW. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych, sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-01.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Axonmed (REGON 24362764700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.

