Zarząd firmy Awexim A. Wodziński I Wspólnicy - Wodzińska Bogusława Ewa
Wodzińska Bogusława Ewa jest w zarządzie KRS AWEXIM A. WODZIŃSKI I WSPÓLNICY
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Wodzińska Bogusława Ewa jest również w zarządzie AWEXIM A. WODZIŃSKI I WSPÓLNICY, która została założona 2008-01-09 i ma siedzibę przy WĄCHOCKA 1G, PL-03-934, WARSZAWA. KRS AWEXIM A. WODZIŃSKI I WSPÓLNICY zajmuje się działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyspecjalizowaną pozostałych towarów. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną, sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn, urządzeń i dodatkowego wyposażenia, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania, badania i analizy techniczne i inne. NIP AWEXIM A. WODZIŃSKI I WSPÓLNICY: 1132796350. REGON AWEXIM A. WODZIŃSKI I WSPÓLNICY: 141272114.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Wodzińska Bogusława Ewa
Pozostali członkowie zarządu
Andrzej Wodziński | ||
Maciej Andrzej Wodziński | ||
Piotr Tomasz Wodziński |
Więcej informacji o AWEXIM A. WODZIŃSKI I WSPÓLNICY
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?