Sprawozdania finansowe Awesome Games Studio

Bilans spółki Awesome Games Studio

Wiek firmy:
Wiek:
10 l. 9 mies. 21 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
10 000 zł

Dane bilansowe AWESOME GAMES STUDIO

ROK
2019
2020
2021
2022
2023
Aktywa razem 246 977,52 1 010 186,19 1 406 355,64 2 341 461,29 3 314 627,19
A. Aktywa trwałe 0,00 321 181,81 798 939,02 1 106 888,39 581 601,45
B. Aktywa obrotowe 246 977,52 689 004,38 607 416,62 1 234 572,90 2 733 025,74
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 0,00 0,00 0,00 - -
D. Udziały (akcje) własne 0,00 0,00 0,00 - -
Pasywa razem 246 977,52 1 010 186,19 1 406 355,64 2 341 461,29 3 314 627,19
A. Kapitał (fundusz) własny 99 199,01 850 451,66 1 354 474,88 2 124 797,52 2 839 029,89
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 147 778,51 159 734,53 51 880,76 216 663,77 475 597,30
I. Zobowiązania długoterminowe - - - 0,00 0,00
II. Zobowiązania krótkoterminowe - - - 216 663,77 475 597,30
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.